BRAND MANAGEMENT SI COMUNICARE CORPORATISTA

» Posted

BRAND MANAGEMENT SI COMUNICARE CORPORATISTA

U nul dintre masteratele de succes ale FCRP, BMCC, aşa cum sună denumirea prescurtată a programului de Brand management şi comunicare corporatistă, atrage prin preponderenţa materiilor aplicate, care pun accentul pe teme de marketing şi branding.

Curricula BMCC aduce în prim plan ansamblul elementelor necesare formării viitorilor marketeri, brand manageri şi directori de produs.

BMCC este disponibil numai în forma de învăţământ la zi, cu frecvenţă.

 

Ce se învaţă la BMCC?

Planul de studiu presupune abordarea cunoştinţelor teoretice şi dezvoltarea de competenţe necesare viitorilor marketeri :

-          marketing strategic;

-          marketing operaţional;

-          strategii de poziţionare a brandurilor;

-          relaţii publice;

-          cercetare de marketing etc

Cum se desfăşoară cursurile? Interactiv, după cum descriu şi studenţii.

 

Proiecte

Printre proiectele studenţilor de la BMCC, în afara celor academice, se numără team building-uri, prima conferinţă BizMasters în 2011 (alături de colegii din masteratul de Management şi comunicare în afaceri), workshop-uri etc.

Cum se redactează eseul de admitere pentru  BMCC? Similar celui pentru MCA: detalii aici.

 

Întrebări?

Contactaţi-ne prin e-mail, la alexandra.vitelar@comunicare.ro sau la florina.pinzaru@comunicare.ro.